Zadowolenie konsumentów z oferowanej przez nas usługi lub z produktu, który sprzedajemy to główne założenie dobrej obsługi klienta. Właściciele sprzedażowych platform internetowych mają dziś przed sobą wiele wyzwań. Z jednej strony technologia daje nam ogromne, niemal nieograniczone możliwości i kanały dotarcia do klientów. Z drugiej strony efektywne korzystanie z nich w taki sposób, który będzie usprawniać działanie naszej firmy nie jest wcale takie łatwe.

Budowanie poprawnych i satysfakcjonujących relacji z klientami wymaga dziś od przedsiębiorców korzystania z pomocy dobrych i rzetelnych narzędzi, służących ulepszaniu dialogu z klientem i tworzeniu wzajemnej nici porozumienia. Często próbujemy wszystko to, co związane z rozmową z klientem załatwiać sami. Kończy się to w wielu przypadkach nieodebranymi telefonami, pominiętymi mailami i niepotrzebną frustracją klientów.

Elastyczne i kompleksowe rozwiązanie

Z jakich narzędzi warto korzystać w codziennej pracy naszej firmy, by nasza strona internetowa działała jak należy i aby wykorzystywać cały drzemiący w niej potencjał? Przede wszystkim warto postawić na innowacyjne rozwiązania, które w skuteczny i zauważalny sposób podniosą jakość obsługi klienta w Twojej firmie. Sprawdzonym narzędziem jest system obsługi klienta Thulium. Umożliwia on kompleksowe zarządzanie obsługą klientów, zarówno prze pocztę mailową, telefon, call center, czaty na stronie internetowej, czy nawet przez Messengera firmowego. Obsługa klientów zgłaszających się do Twojej firmy z pytaniem lub problemem jest bardzo istotna. To od pierwszego kontaktu często zależy jak potoczy się wasza dalsza współpraca. Dlatego tak ważne jest, by poziom obsługi prezentował się satysfakcjonująco, a konsultanci byli dobrze przygotowani do problemów, z którymi będą się mierzyć.

Jak wspomagać Cię będzie system Thulium?

System obsługi Thulium opiera się mi.in o bardzo pomocny helpdesk oraz program call center. To świetne narzędzie do obsługi połączeń przychodzących. Posiada wbudowaną wirtualną centralę telefoniczną VoIP, dynamiczny edytowalny IVR, a nawet kolejki z funkcją oddzwonień oraz identyfikację klienta wraz z całą historią ego kontaktu z Twoją firmą. Niesamowicie ułatwia to pracę konsultantów i czyni ją znacznie dynamiczniejszą i płynniejszą. Jeśli klient znajduje się już w bazie CRM, system obsługi klienta rozpozna go automatycznie. Konsultant dostanie czytelną informację na temat historii jego kontaktu i sprawy, z którą się zgłasza. Zmniejszanie dystansu pomiędzy klientem a firmą dzięki możliwości spersonalizowanej rozmowy znacznie poprawia zadowolenie klientów z obsługi.

Szybko reaguj na problemy

Ważną możliwością, jaką daje system obsługi klienta Thulium jest nagrywanie rozmów i udostępnianie klientowi możliwości oceny rozmowy. Konsultanci z biura obsługi są na pierwszej linii w kontakcie z klientem. Bardzo ważne jest to, by sprawnie kontrolować ich wyniki, potrzeby, problemy z jakimi się borykają oraz zadowolenie z pracy. Nagrywanie rozmów pozwoli Ci na rzeczową analizę i wyciąganie wniosków na przyszłość. Możesz szybko i skutecznie zareagować, gdy na jakimś etapie pracy konsultanta pojawiają się nieoczekiwane problemy.

Zobacz więcej
Zobacz więcej od redakcja serwisu
Zobacz więcej w Kadra zarządzająca

Dodaj komentarz

Sprawdż także

Kogo zatrudnia kancelaria adwokacka?

Kancelarie adwokackie odgrywają kluczową rolę w systemie prawnym, reprezentując klientów w…